باربدنیوز: از ابتدای سال جدید که پرچم میدان چمران نصب شده تاکنون چندین با شاهد پارگی آن بوده ایم و هر بار که پرچم تعمیر یا تعویض می شود دوباره شاهد پارگی آن هستیم که جلوه نازیبایی از نماد ملی است که به واسطه ارتفاع آن از بیشتر نقاط شهر دیده می شود.    

دوستی می گفت میله پرچم دارای زائده ای است که موقع وزش باد موجب پارگی پارچه می شود. لطفاً دوستان بررسی کنند که اگر مشکلی وجود دارد برطرف شود چون به نظر نمی رسد این پارگی های زود به زود و چند روزه صرفاً به خاطر وزش باد باشد. 

خوب است دوستان موقع اجرای المان ها به شرایط محیطی و نگهداری آن نیز توجه داشته باشند و تنها به اجرا و افتتاحیه و گزارش و عکس و ... بسنده نکنند. 

متاسفانه چند سالی است که شاهدیم المانهایی در سطح شهر اجرا می شود که ضمن مناسب نبودن، یا به اتمام نمی رسد و یا از همان ابتدای اجرا دارای مشکل است و یا اینکه در نگهداری آنها توجه کافی صورت نمی گیرد و به نظر می رسد نظارتی هم در کار نیست و همین که المانی اجرا و عکسهای یادگاری گرفته و گزارش داده شد دیگر کسی به فکر هزینه هایی که شده و باید کاربرد خودش را داشته باشد، نیست.  

از جمله آنها برخی نور پردازی های شهری و به عنوان نمونه اطراف آبشار مصنوعی و صخره های ورودی بوستان کوهسار که با صرف هزینه زیاد از کار افتاد، یا فرفره هایی که از روز اول نمی چرخیدند یا نمادهای اسماء الله که ظاهراً هنوز تکمیل نشده اند یا آبنمای بلوار پرستار که با صرف هزینه چند ده میلیونی هر روز شاهد تخریب بخشی از بلوار که هنوز تکمیل نشده هستیم. یا چراغ هایی با هزینه های فوق العاده در بوستان جنگلی نصب شد ولی بعد از مدتی بخشی از آنها در دیواره ها دفن شدند یا گلدانهایی که در بلوار امام نصب شدند و هیچ خاصیتی جز آلودگی بصری ندارند، گلدان های طبقاتی که بماند و سلیقه ی انتخاب کننده اش!!! سب میوه میدان چمران هم با آن ستون عظیمش و جلوه ای که دیگر ندارد جای ثبت در کتاب گینس را دارد و بسیاری دیگر از موارد که فقط پول هدر دادن است...  

آیا وقت آن نرسیده که به جهرم به عنوان شهری توانمند و لایق نگریسته شود که باید کارهای اساسی و زیبا و مناسب با نامش در آن انجام شود نه شهری که به عنوان موش آزمایشگاهی برخی دوستان خوش!!! سلیقه برای اجرای سلایق فوق زمینیشان!!! شده است؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: